Tópark projekt: a jövő útja?!

Tópark projektAz Index.hu Brand and Content nevű marketinges-szolgáltatója publikált egy “érdemes elolvasni” kategóriájú, urbanisztikai témájú, cikknek álcázott ún. natív hirdetést: Szellemvárosból rendhagyó városnegyed címmel. Az interjúkat is tartamazó cikk ismerteti-, egyben profi módon reklámozza a Biatorbágy külterületén (!) létesülő Tópark projektet, mint a szuburbanizáció jelenségére reflektáló-, egyben azt gerjesztő, agglomerációs “csinált várost”, megszólaltatva urbanisztikai szakembert, várostervezőt, projektfejlesztőt. A Tópark-negyed nem alvóváros; tulajdonképpen Budapest térbeli terjeszkedése. Egy jól megtervezett,  többfunkciós városrész létesül itt, irodaházakkal, lakóházakkal, szolgáltató-kereskedelmi létesítményekkel.  Egyelőre szigetként. Ám – ismerve az ide koncentrálódó hazai népmozgalmat – számolni kell azzal, hogy a nem túl távoli jövőben az ilyen és hasonló, újszerű életformákat nyújtó városnegyedek elszaporodnak, az agglomerációs településekkel összenőve hamarosan előáll egy 3 milliós zsúfolt megapolisz. Kérdés, jó-e ez nekünk.

Eredeti cikkajánló Szemerey Márta; irománnyal továbbajánlotta Nagy Imre

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s